Přeskočit na navigaci | Přeskočit na obsah
V prvním čtvrtletí roku 2022 jsme uskutečnili mediální trénink pro našeho klienta. Cílem tohoto školení ve spolupráci s profesionální novinářkou bylo zaměřit se na správnou komunikaci v médiích, předat informace klientovi o tom, jak novináři pracují a jaké informace jsou pro ně relevantní a v neposlední řadě jsme se zaměřili na praktickou část – vystupování před objektivem kamery.
Pro našeho klienta, zástupce kvalitních a oblíbených kečupů a omáček Spak, jsme organizovali distribuci zásilky pro vybrané novináře, která posloužila k představení nejnovějších dochucovadel. Věříme, že s blížící se grilovací sezónou přijde vhod!
Od ledna zajišťujeme PR aktivity pro Svaz pekařů a cukrářů v ČR. Těšíme se z této příjemné spolupráce a aktivně pracujeme na přinášení novinek ze světa pečiva a cukrovinek.
Značka Spak je reprezentantem kvalitních ketchupů a omáček. Pro tohoto našeho klienta jsme realizovali kampaň direct mail, ve které byly představeny novinky na poli dochucovacích omáček. Grilování nebude už nikdy nuda.
Pro našeho klienta Woykoff jsme realizovali direct mail kampaň, která představila doplněk stravy Elanin. Tento produkt napomáhá zachovat mladou mysl a jistě přijde vhod každému, kdo chce zpomalit biologické stárnutí.
16.9. proběhla degustace oblíbených šampaňských vín. Na tuto akci jsme pro našeho klienta Premier Wines & Spirits zajistili účast celé řady novinářů. Akcí provázel přední český sommelier Tomáš Brůha a proběhla v příjemném prostředí holešovického hotelu Mama Shelter.
K teplému počasí neodmyslitelně patří i dobré jídlo a grilování. Pro našeho klienta Spak jsme proto připravili tiskovou zprávu a zásilku pro novináře, která ke grilování přímo vybízí a rovnou poradí, jakými omáčkami z portfolia této značky lze pokrmy obohatit.
Pro našeho klienta Spak, který má portfolio plné kvalitních ketchupů, dresingů, majonéz a tatarských omáček, jsme realizovali direct mail kampaň. Kampaň představila vhodné kombinace pro oslavy vánočních svátků a přípravu pokrmů doma.
Pro našeho klienta Premier Wines & Spirits jsme zajistili účast novinářů na degustaci prémiových rumů v prostorách restaurace Monarch na Praze 1.
Pro našeho klienta jsme zajistili účast novinářů při představení osvěžující novinky, champagne Piper Heidsieck Riviera pro servírování na ledu. Event proběhl v příjemné atmosféře venkovních prostor Miminoo pod Žižkovskou věží. Kromě hojné účasti jsme se těšili krásnému počasí s prémiovým champagne.
Pro našeho klienta, investiční fond Wine Management, který se zaměřuje na investiční vína a destiláty, jsme uspořádali tiskovou konferenci v souvislosti s uvedením výsledků výkonnosti za rok 2019. Tisková konference proběhla v reprezentativních prostorách Lodecké 4.
Pro potřeby komunikace valentýnských oslav jsme spojením relevantních produktů podpořili komunikaci doplněnou o zásilku pro vybrané novináře. Vysoká relevance se setkala s velkou odezvou.
Nově zastupujeme MMA organizaci I am fighter, která se věnuje bojovým sportům a která kromě galavečerů a zaměření se na mladé talenty přišla i s vlastní napínavou MMA reality show. První galavečer s naší účastí se uskuteční již 6. března 2020 v O2 Universum.
Kaiserštejnský palác hostil Galadegustaci našeho klienta Premier Wines & Spirits, pro kterého jsme zařídili kromě komunikace tak významného eventu i účast novinářů, dokumentaci události a realizaci několika rozhovorů.
Pro našeho klienta Premier Wines & Spirits jsme uspořádali setkání novinářů v Grand Cru vinném baru při příležitosti uvedení nových limitovaných edicí champagne Piper-Heidsieck. Champagne Piper-Heidsieck navázalo na svůdnou limitovanou edici Lipstick elegantní Perfume edicí. Kromě toho navázalo partnerství s Australian Open, které si také vysloužilo svoji exkluzivní tenisovou edici. www.1er.cz
Agentura pro našeho klienta Premier Wines & Spirits představila novou limitovanou 30letou edici nikaraguyského rumu Flor de Caňa v prostorách nového baru Mr. Brut v Karlíně. Exkluzivní limitovaná edice byla vyrobena pouze v omezeném počtu 250 kusů, 36 z nich je k dispozici v České republice a lahev stojí necelých 38 000 Kč. www.1er.cz
Od února 2019 pracujeme pro investiční fond Wine Management SICAV a.s., který se věnuje investičním vínům. Pro klienta jsme na konci února zorganizovali tiskovou konferenci v krásný prostorech restaurace Grand Cru.
Naše agentura se podílela na zrealizování eventu Mixtronomy, na kterém připravoval jídlo šéfkuchař Jan Punčochář a nápoje napároval Petr Vopálenský ve spolupráci s vítězem soutěže Flor de Caña, Vítězslavem Cirokem. Nikaragujský rum Flor de Caña je v České republice zastupován naším klientem, společností Premier Wines & Spirits.
Pro našeho klienta jsme připravili tiskovou konferenci, kde jsme představili atrakci Prague Legends.
Pro našeho klienta, společnost Premier Wines & Spirits, jsme připravili setkání s novináři, kde jsme představili nový produkt, kávový likér Flor de Caña Spresso.
Naše agentura nově pracuje pro poradenskou společnost Prochazka & Partners, která se věnuje výhradně zastupování nájemců v oblasti komerčních nemovitostí. Naším úkolem bude kompletní zodpovědnost za externí PR komunikaci a podpůrné poradenství v marketingové komunikaci společnosti.
Pro našeho klienta, společnost Premier Wines & Spirits, jsme zajistili mediální účast na uvedení nového toniku Thomas Henry. Cold Brew Coffee Tonic je prvním kávovým tonikem na světě. Věříme, že si najde nejen v barové komunitě své oblíbence.
Pro našeho klienta, společnost Premier Wines & Spirits, jsme zajistili v baru a galerii Patra launch nové organické vodky Tom of Finland na český trh. Jedná se o prémiovou vodku zaměřenou na gay komunitu. Část výtěžku z každé její lahve navíc putuje na dobročinnou organizaci, která usiluje o tolerantní postoj k sexualitě.
Pro našeho klienta, společnost Premier Wines & Spirits, jsme zorganizovali představení jedinečného konceptu Mixtronomy. Věříme, že spojení vrcholové gastronomie a prémiových rumů značky Flor de Cana bude mít velký úspěch.
Dlouho očekávaný Army den, který se konal v Atriu Flora ve spolupráci s Armádou České republiky, jsme zajistili po stránce mediální kampaně. Vrcholem celého Army dne byl přelet vrtulníkem. Akce měla pozitivní a edukativní přínos.
Od března 2018 se staráme nově o klienta Atrium Flora – přední pražské obchodní centrum, které najdete na Vinohradech. Těšíme se na spolupráci na skvělých akcích, které se v Atriu Flora konají. Více o Atriu Flora najdete na jejich stránkách na www.atrium-flora.cz.
Pro našeho klienta Pohostinec Karlín, který patří pod společnost Premier Wines & Spirits jsme v únoru zorganizovali příjemné setkání s novináři přímo v prostorách nové restaurace. Jedná se již o druhý úspěšný Pohostinec, ten první, Monarch, najdete v centru Prahy. Pod taktovkou Jana Punčocháře připravují to nejlepší z lokální kuchyně. Více o Pohostinci najdete na https://karlin.pohostinec.cz.
Od září má naše PR agentura na starosti komunikaci společnosti Premier Wines & Spirits s.r.o., která má v portfoliu širokou nabídku vín, destilátů a nealko nápojů (více na www.1er.cz/).
Od září pracujeme také pro restaurace Grand Cru a vinný bar Lodecká 4 (www.grand-cru.cz), Pohostinec Monarch (www.monarch.cz) a Premier Mercato (www.mercato.cz).
Ve čtvrtek 25. května jsme pro našeho klienta Prague Fear House (první dům hrůzy ve střední Evropě) realizovali neformální setkání s novináři. Ti si na vlastní kůži mohli vyzkoušet strašidelnou prohlídku hororové expozice, která se u nich setkala s velkými ovacemi. Více o tomto projektu najdete na www.praguefearhouse.com.
Naše agentura má na starosti od dubna PR komunikaci výkonnostní agentury PerformicsB2BGroup Česká a Slovenská republika. V současnosti je Performics největší výkonnostní agenturou na světě. V ČR zajišťuje servis v oblasti performance marketingu, a to SEM (reklama ve vyhledávačích), SEO optimalizaci, OneSearch (propojení SEO a SEM), RTB (Real-time-bidding), výkonnostní marketing v display reklamě, na sociálních sítích, v mobilních telefonech a tabletech.